lunes, 24 de abril de 2017

NIRE OPORRAK CAMPINEAN

Aste Santuko oporrak 2 aste irauten dute eta nik nire bigarren astea Santanderren igaro dut, camping batean.

Resultado de imagen de camping costa san juan de la canal
Camping hori Costa San Juan De La Canal deitzen zen, camping hori Sardinero izeneko herri batean dago. Nire lehenengo eguna zen camping horreta eta ez nuen inor ezagutzen baina azkenean lagun asko egin nituen eta oso jatorrak gainera, kanpinean taberna bat zegoen terrazarekin eta hor parke txiki bat zegoen, oso polita zena heziez inguratuta zegoen eta mini porteria batzuk zeuden futbolera jolasteko, txirrista, kolunpioak... eta hor jolastn genuen beti.



Gaueetan beti ipintzen ginen guztiok korroan eta reto, verdad o termometora jolasten genuen eta oso dibertigarria zen.
Resultado de imagen de costa san juan de la canal bungalows numero
Campinean zelai zati bat alokatu ahal zenuen eta zure karabana ekarri edo bungalow bat alokatu, bungaloak egurrezko etxe txikiak ziren, gela bat zeukaten, komuna eta sukaldea. Ikusgarria izan zen dena, baina nire gurasoak eta nire arreba ez ziren etorri Marruekosera joan zirelako.



Herri horretan hondartza asko zeuden, lehenengo egunean batera joan ginen, baina ez ginen uretara sartu, paseo bat eman genuen. Baina beste egun batean  beste hondartza batera joan ginen eta uretara sartzeko aukera izan genuen. Hondartza ondoan  ibai txiki-txiki bat zegoen eta igerileku bat zela ematen zuen,  erdian arroka handi bat zeukan eta nik salto egin nuen goi-goitik. Oso opor politak eta dibertigarriak izan ditut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario