lunes, 24 de abril de 2017

NIRE OPORRAK



Resultado de imagen de torre del mar malaga playasEskola amaitu genuenan, Bilbora joan nintzen buelta bat ematera. Hurrengo egunean Fadurara ( Getxo ) joan nintzen Badmintonera jolasten, partidu guztiak irabazi nituen, oso pozik sentitu nintzen eta gero, aitite eta amamarekin ( amaren aldetik ) jaten egon nintzen. Arratsaldean, Nojara joan nintzen aitite, amama ( aitaren aldetik ), eta lehengusu lehengusinekin. Hor jolastu egin genuen. Igandean, nire etxean egon nintzen osaba eta izekorekin jaten. Astelehenean, Valladolidera joan nintzen, hor, bi egunez egon nintzen aitite eta amamarekin ( aitaren aldetik). Valladolidetik Torora joan ginen eta Torotik Salamancara. Salamancan, gauza oso politak daude. Gero, Valladolidera bueltatu ginen. Asteazkenean, Malagako herri batera joan ginen autoz; Caleta de Velez dauka izena herriak. Hor aitite eta amamarekin egon ginen ( amaren aldetik ) hurrengo asteko ostiralarte. Granadan ere,  egon ginen izeko, osaba, lehengusu eta lehengusinarekin ( aitaren aldetik). Ostiralean, Galdakaora bueltatu ginen. Larunbatean ez zegoenez Badmintonik ez nuen jolastu. Igandean, nire osaba, izeko, lehengusu, lehengusiak, aitite eta amamarekin ( aitaren aldetik ) egon ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario