jueves, 15 de junio de 2017

2 URTE HAUEK



5. Maila: 5. mailara heldu nintzenean, ez nengoen urduri, beste lagun batzuk zeudelako. Gutxienez, 1., 2., 3. eta 4. mailako lagunak zeuden baina ala ere gehienak, ez nituen ondo ezagutzen. Kurtsoa aurrera joan ala, lagun gehiago egiten nituen. Niretzat, 5. maila, erreza izan zen. Gero, oporrak heldu ziren eta oso ondo pasatu nuen.

6. Maila: 6. mailara heldu nintzenean, gelakideak ezagutzen nituen, horregatik, ez nengoen urduri. 5. maila bezala, erreza izan zen. Kurtsoaren amaiera, oso nekatuta amaitu dut, lan asko egin dugulako.

Oporrak: Oporretan, oso ondo pasatuko dut Malagara joango naizelako eta behar bada beste leku batera ere joango naizelako.

Hurrengo urteak: Hurrengo urtean, Espainiako eskolarik hoberenera joango naiz; Lauaxetara. Horra, Gorka, Mikel Caballero eta Alvaro joango dira. Hor, tablet batekin lan egingo dugu. Lauaxetan ere ondo pasatzea espero dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario