jueves, 15 de junio de 2017

2 URTE HAUEK


2 urte hauetan oso ondo pasatu dugu lagunekin eta andereñoarekin, ala ere momentu txarrak ere euki ditugu lagunekin baina konpondu dira. Beraz momentu dibertigarri eta politenekin geldituko naiz.
Urte hau azkenengoa da eta oso ondo bukatzen gabiz, eta hurrengo urtean berdin pasatzea espero dut eta lagun berriak egitea, baina gure betiko lagunak ez ditut galdu nahi.
Gandasegin bisitako esperientziak betirako gogoratuko ditut baina aurretik datozen urteak hauek bezain apartak izango direla uste dut.
Gure andereño-ri bisita batzuk egingo dizkiogu istitutoan gaudenean eta berak segurazki guri ere bai, honekin oso pozik ipiniko gara, berarekin oso gustora egon garelako.
Kurtso bukaeran negar egingo dut, pena handia ematen didalako.
Gogoak ditut ala ere istitutora joateko.
Gure bi urte hauetako irteerak oso onak izan dira eta institutuan errepikatzea espero dut. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario