jueves, 15 de junio de 2017

2 URTE HAUEK


Bi urte hauetan esperientzia asko bi izan ditut, batzutan malkoak andereñoa joateko sorian zegoenean, besteetan irribarreak geratuko zelako, haserraldiak  matematika egiteko orduan....

Hainbat gauza ikasi ditut, zer den errespetoa, ez dela kontaminatu behar, energia ondo erabili behar dela, enpatia....Lagun berriak egin ditut, eta oraindik egin behar ditudanak.
Niretzako 5.mailaren hasiera, oso gogorra izan zen, klase berria, andereño berria... eta orain 5 maila berriro hasiko bazen bezala, biziko dut institutoa, baina hurrengo urtean indar gehiagorekin
beldur pixka bat daukadalako. Hor erretzen duen jede asko dago eta Usansolo ikalseekin erlazionatuko naiz. Nik institura igoteko gogoak ditut baina nire ahizpak esaten dit ez eukiteko, ez dela hain polita. Horrek ez dit asko laguntzen!!Baina bueno, ni gogorra izan behar nahiz aurrera egiteko.
Resultado de imagen de instituto elexalde

No hay comentarios:

Publicar un comentario