jueves, 15 de junio de 2017

2 urte hauek





2 urte hauetan oso ondo pasatu dut eta lagun asko egin ditut. Andereño ona euki dugu baina momentu batzuetan haserretzen da baina oso ona da eta oso maja.

5. eta 6. mailan asko ikasi dut eta bidai asko egin ditugu, lagunekin  oso ondo pasatu dut, Nico, Unai, Bingen, Gorka, Jon Mikel, Eric, Sergio, Peio, Acha eta lagun gehiago egin ditut.
Orain DBH1 mailara joango gara eta bertan ere esperientzia politak izatea eta lagun asko egitea espero dut. Futboleko lagunak ere baditut eta hurrengo urtean nirekin egongo dira institutuan. 

Gorozikan primeran pasatu nuen esperientzia itxela izan zen, lagunekin egin nuen lo eta gauza asko ikasi nituen.

Kurtso amaierako irteeran oso oso ondo pasatuko dut surfa eta piraguismoa egitera bait goaz.



No hay comentarios:

Publicar un comentario