jueves, 15 de junio de 2017

2 URTE HAUEK

                                  

Ni 2 urte hauetan oso gustora egon naiz, eskerrak hemon nahi dizkiet niri klasea hemon didaten irakasle guztiei baina bereziki Alazne eta Jorgeri. Niretzat bi urte hauek izugarriak izan dira, esperienzia txarrak eta onak bizi izan ditut. Nire esperientzia txarrena zelai errearen partidatik bota zidatenean izan zen eta onena Alazne joateko zenean baina azkenean geratu zenean izan zen, poztasuna izugarria izan zen. 2 urte hauetan lagun asko egin ditut eta lehendik nire lagunak zirenak orain lagun hobeagoak gara. Gorozikako irteera oso dibertigarria izan zen ez ginen oso ondo portatu baina ondo portatzeko ahaleginak egin genituen gainera hor lan egiten zuen mutil baten lagunak egin ginen, Paul zuen izena. Oso jatorra zen, koktelen txapelketan 2.postuan geratu ginen eta hoberena azken eguneko ospakizuna izan zen. Egian oso gustora egon naiz, asko ikasi arren oso ondo tratatu digute eta oso pozik hamaitu dut etapa hau.


Udako oporrak eta gero institutura joango gara,jakin-mina dekot ez dakit nola izango den eta ez  dakit norekin egongo naizen klasean. Institutua,handia dela iruditu zait. Ez da berdina izango baina ondo egotea espero dut.

 Eskerrik asko!!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario