jueves, 15 de junio de 2017

2 URTE HAUEK

                                                 

Bi urte hauetan oso ondo pasatu dut nire lagunekin. Oporrak heltzeko irrikitan nago, lagun berriak egiteko, eta ondo pasatzeko institutoan... Urte hauetan lagun berriak egin ditut eta beraiekin oso ondo pasatu dut. Espero dut institutoa ez izatea oso gogorra.
Bi urte hauek oso azkar eta ondo pasatu ditut, Paule, Amaia, Nahia eta Ione oso lagun handiak dira eta insitutoan beraiekin klase berdinean tokatzea gustatuko litzaidake. Egin ditudan beste lagunak ere oso lagun onak dira baina Paule, Nahia eta Ionerekin oso gustura egongo nintzateke gela berdinean . Gure andereñoa Alazne oso andereño ona da eta oso ondo portatzen da gurekin.
5.mailan oso ondo  pasatu nuen baina 6.mailan hobeto, Gorozikara joan ginelako.
Maitane eta June ere ezagutu ditut eta oso lagun handiak egin gara. Amaiarekin talde berdinean egoteko aukera izan dut eta berarekin primeran pasatu dut.  Beraz lagun apartak egin ditut kurtso hauetan eta etorkizunen beraiekin bikain pasatu dut.
Gaur Iratiren urtebetetzea da eta bera ere oso lagun ona da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario